اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

راهنمایی کنید :چراغ نارنجی در سیسکو= پورت غیر فعال !

بستن
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    راهنمایی کنید :چراغ نارنجی در سیسکو= پورت غیر فعال !

    سلام
    سوییچ سیسکو 2960g 24tcl دارم پورت شماره 24 رو به uplink سوییچ شماره 1 وصل کردم و پورت شماره 23 رو هم به uplink سوییچ شماره 2 وصل کردم. اما پورت شماره 23 سیسکو متصل به سوییچ شماره 2 نارنچی است در کنسول سیسکو هم نوشته پورت غیر فعاله. ولی کامیپوترهای متصل به سوییچ شماره 2 که به پورت 23 وصل هستند دسترسی به کامیپوتر وسرور روی سیسکو دارند!!


    سوییچ شماره 1 و 2 از نوع Hp است.

    من تنها کاری که کردم restart کردن سیسکو بود ولی باز پورت 23 نارنجی ثابت است. در ضمن کابل straight متصل روی 23 رو هم تعویض کردم فرقی نکرد. در ضمن یک موردی هم هست مودمم رو هم به پورت سماره 22 وصل کردم پورت شماره 22 سبز و نارنجی می شد. ولی بعد از چند بار جدا و وصل کردن کابل مودم سبز شد!!



    مشکل از چیه؟ راه حل چیه؟

    مرسی
    آخرین ویرایش توسط aria_irani; در تاریخ/ساعت 2014/08/17, 09:20 PM.
    فروش سرور HP-قطعات-Storage
    0912-1729621



    #2
    mode access یا trunk را مشخص کردید؟

    کامنت


      #3
      مشخص نکردم.
      چطوری این کار رو انجام بدم.



      در ضمن الان اومدم سوییچ 2 رو به uplink a,d سوییچ 1 و up link سوییچ 1 رو به uplink سوییچ سیسکو وصل کردم. ولی الان روی یکی از پورت هایی که کامیپوتر وصل هست چراغ نارنجی شده؟

      ممکنه با آپگرید Ios مشکلم حل شه؟ اگر امکان داره. فایل ios رو از کچا بگیرم و چطوری کار رو انجام بدم.
      آخرین ویرایش توسط aria_irani; در تاریخ/ساعت 2014/08/19, 09:49 PM.
      فروش سرور HP-قطعات-Storage
      0912-1729621


      کامنت


        #4
        اینحوری مشخص میشه
        switchport mode access

        کامنت

        در حال انجام ...
        X