اطلاعیه

بستن
هنوز اطلاعیه ای در دست نیست.

ایجاد تماس برگشتی Callback

بستن
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

    ایجاد تماس برگشتی Callback

    تماس برگشتی این امکان را به شما می دهد که شما با برقراری یک تماس به سیستم الستیکس خود (ip-pbx) – به عنوا مثال از طریق موبایل – تماس قطع شده و سیستم بصورت خودکار با همراه شما تماس می گیرد و این کار باعث کاهش هزینه های شما می شود.
    قدم به قدم توضیح می دهیم:
    ۱٫ ایجاد DISA (دسترسی بیرونی به خطوط سیستم)
    بر روی این گزینه کلیک کنید و فیلدهای زیر را پر کنید.
    DISA name : myMobile
    Response Timeout : 10
    Digit Timeout : 5
    Caller ID : شماره همراه خود را وارد کنید
    Context : from-internal
    بر روی submit changes کلیک کنید

    ۲٫ ایجاد callback (تماس برگشتی)
    بر روی این گزینه کلیک کنید
    Callback Desciption : myMobile
    Callback Number : شماره همراه خود را وارد کنید
    Delay Before Callback : 10
    Destination After Callback : IVR (IVR را از قبل تعریف می کنید تا در این مرحله استفاده کنید!)
    بر روی submit changes کلیک کنید

    ۳٫ ایجاد Inbound Routes (مسیر تماس های ورودی)
    Description : Callback-myMobile
    DID Number : شماره مربوط به سیستم الستیکس خود را که قرار است از طریق این شماره با همراه خود تماس ایجاد کنید بگذارید
    Caller ID Number : شماره همراه خود را وارد کنید
    Set Destination : Callback –> myMobile
    بر روی submit changes کلیک کرده و سپس بر روی Apply Configuration Changes Here در بالای صفحه کلیک کنید


    حال با همراه خود با شماره ای که در قسمت DID Number مشخص کردین تماس بگیرین. هنگامی که تماس برقرار شد شما یه صدای beep می شنوید و دیگر هیچ!!! تماس خود را قطع کنید ، پس از حدود ۱۰ ثانیه همراه شما زنگ می خورد. هنگامی که همراه شما زنگ می خورد شما IVR مورد نظر را که انتخاب کرده بودین را می شنوید ، شما می توانید یکی از گزینه های این IVR را DISA ایجاد شده در مرحله اول قرار دهید و با انتخاب این گزینه شما می توانید یک تماس خارجی از طریق همراه خود برقرار کنید بدون اینکه هیچ هزینه ای برای همراه شما داشته باشد .
در حال انجام ...
X