اطلاعیه

بستن
No announcement yet.

پرسش در مورد Policy های مرتبط با remote Desktop

بستن
این موضوع بسته شده است.
X
X
 
  • فیلتر کردن
  • زمان
  • نمایش
Clear All
پست های جدید

  • پرسش در مورد Policy های مرتبط با remote Desktop

    سلام دوستان من با استفاده از یک گروپ پالیسی ریموت دسکتاپ رو بر روی کامپیوتر هایی که میخواستم فعال کردم.(با استفاده از ADM File) که در عکس زیر هم میبینید و جواب هم داده و این قابلیت بر روی کامپیوتر های مورد نظرم فعال شده.


    برای مشاهده تصویر کوچک اینجا را کلیک کنید.


    حالا یک مشکلی دارم با توجه به اینکه ریموت دسکتاپ بر روی همه کامپیوترهای شبکه فعال شده میخوام اچازه ریموت زدن رو از همه یوزر ها به جز یوزرهای عضو دومین ادمین بگیرم.با سرچی که زدم به 2 تا پالیسی برخورد کردم که تصویرشو ن رو گذاشتم اما نمیدونم از کدوم باید استفاده کنم.خواهشمندم راهنمایی بفرمایید:

    یکی این پالیسی در مسیر:

    • Computer Configuration – Administrative Templates – Windows Components – Remote Desktop Services Remote Desktop Session Host – Connections.
    • Allow users to connect remotely using Remote Desktop Services (enable or disable)




    برای مشاهده تصویر کوچک اینجا را کلیک کنید.



    و دیگری در این مسیر:

    computer configuration>policies>windows settings>Security Settings>Local settings>user right assigments>allow logon through remote desktop..


    برای مشاهده تصویر کوچک اینجا را کلیک کنید.



    lمیخواستم بدونم از هرکدوم از این پالیسی ها باید چطوری استفاده کنم با خوندن توضیحاتشون متوجه نشدم دقیقا

    ممنون

  • #2
    خوب پیش فرض که کسی نمیتونه ریموت بزنه،مشکل شما چیه؟
    هر کس نیاز هست عضو گروه remote desktop کنید،از طریق Group policy هم امکانش هست

    کامنت


    • #3
      نوشته شده توسط admin مشاهده پست
      هر کس نیاز هست عوض گروه remote desktop کنید،از طریق Group policy هم امکانش هست

      این رو میشه بفرمایید چطوری؟

      بعد در مورد اون 2 تا پالیسی که عرض کردم و تفاوتشون میشه توضیح بیشتری بفرمایید؟ممنون میشم

      کامنت


      • #4
        شما وقتی بخوای remote desktop فعال کنی چه کار می کنی؟
        1-تیک فعال کردن ریموت را می زنید که policy اول هست
        2-یوزر انتخاب می کنید که policy دوم که نوشتید هست

        یک راه هم اضافه کردن یوزر به گروه هست ،از طریق group policy شما امکان مدیریت گروه ها را هم دارید
        user configurations==>Preferences==>Control Panel==>local users And Groups

        کامنت


        • #5
          یک راه هم اضافه کردن یوزر به گروه هست ،از طریق group policy شما امکان مدیریت گروه ها را هم دارید
          user configurations==>Preferences==>Control Panel==>local users And Groups
          یعنی میتونم از این راه کاربران دومین رو به در local group سیستمها اضافه کنم؟مثلا به local adinistrators

          کامنت


          • #6
            بله میشه،ما استفاده می کنیم
            حتی اسمشون و پسوردشونم میشه تغییر داد

            کامنت


            • #7
              یک راه هم اضافه کردن یوزر به گروه هست ،از طریق group policy شما امکان مدیریت گروه ها را هم دارید
              user configurations==>Preferences==>Control Panel==>local users And Groups
              البته برای اجرای این پالیسی، باید همین مسیر را برای Computer Configuration نیز طی کنید. یعنی پالیسی که آقای بهروزی به اون اشاره می کنند باید یکبار برای User Configuration وComputer Configuration تنظیم کنید.
              am virgo
              Bonne chance

              کامنت


              • #8
                از این لینک استفاده کردم و تونستم یوزرهای دومین ام رو به لوکال گروپهای سیستمها اضافه کنم:

                http://www.expta.com/2011/02/adding-...ty-groups.html

                در این روش از Restricted Groups استفاده کرده.فرق این روش با روشی که شما میفرمایید چیه؟

                کامنت

                در حال انجام ...
                X