ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: عدم ارسال ایمیل

  1. #1
    کاربر عادی ahmadroboot آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    14
    تشکرها / پسندها

    Icon Sad عدم ارسال ایمیل

    با سلام به اساتید محترم
    ما در سازمان یک میل سرور Exchange داریم، از وقتی که IP Valid سازمان رو عوض کردیم ایمیل به جیمیل ارسال نمیشه و پغام:
    mx.google.com gave this error:
    [109.230.85.7] The IP you're using to send mail is not authorized to send email directly to our servers. Please use the SMTP relay at your service provider instead. Learn more at [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] al9si5033259lbc.51 - gsmtp

    Your message wasn't delivered due to a permission or security issue. It may have been rejected by a moderator, the address may only accept e-mail from certain senders, or another restriction may be preventing delivery.
    رو برمیگردونه
    همچنین به یاهو هم ارسال نمیشه و پیغام:
    mta1500.mail.bf1.yahoo.com gave this error:
    [BL21] Connections will not be accepted from 109.230.85.7, because the ip is in Spamhaus's list; see [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید]

    Your message wasn't delivered due to a permission or security issue. It may have been rejected by a moderator, the address may only accept e-mail from certain senders, or another restriction may be preventing delivery.
    رو برگشت میده.
    از دوستان ممنون میشم راهنمایی کنین.
    با تشکر

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    کاربر عادی peyman.sh68@yahoo.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    186
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض

    ptr record ندارین

  4. #3
    کاربر عادی ahmadroboot آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    14
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط peyman.sh68@yahoo.com نمایش پست ها
    ptr record ندارین
    با تشکر از شما آقا پیمان عزیز.
    ولی هم رو DNS خودمون PTR Record رو دارم هم به ISP که اینترنت ازش گرفتیم گفتم و اون هم یه PTR رکورد ثبت کرده.
    اما همچنان باقی است. به نظرتون باید چیکار کنم؟؟
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنین.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •