ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: پیغام اتمام لایسنس Cisco Callmanager

  1. #1
    کاربر عادی ahmadroboot آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    14
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض پیغام اتمام لایسنس Cisco Callmanager

    سلام دوستان
    من تو انجمن خوندم که اگر یکبار license برای سیسکو کال منیجر بگیری کافیه. اما متأسفانه الان 3 روزه که کال منیجر من وقتی واردش میشم روزشمار اتمام لایسنس میزنه.
    کال منیجر من Cisco Unified CM هست که ورژنش 8.6.2.10000 هست و برای 1000 تا Units هست. اما تو قسمت license که میری invalid مینویسه.
    دوستان به نظرتون مشکلش کجاست؟؟
    ممنون میشم جواب بدین.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    کاربر عادی cliffborton_am آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    133
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadroboot نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من تو انجمن خوندم که اگر یکبار license برای سیسکو کال منیجر بگیری کافیه. اما متأسفانه الان 3 روزه که کال منیجر من وقتی واردش میشم روزشمار اتمام لایسنس میزنه.
    کال منیجر من Cisco Unified CM هست که ورژنش 8.6.2.10000 هست و برای 1000 تا Units هست. اما تو قسمت license که میری invalid مینویسه.
    دوستان به نظرتون مشکلش کجاست؟؟
    ممنون میشم جواب بدین.
    با سلام
    دوست عزیز وقتی وارد صفحه مربوط به Call manager می شید یه پیغام با رنگ قرمز نوشته شده می شه این پیغام رو بنویسید تا راهنماییتون کنم؟مثلا وقتی وارد call manager می شید یک پیغام با رنگ قرمز نوشته شده:
    system is operating on demo licenses.please upload relevant license files
    اما مشکلی توی رجیستر کردن IP-Phone ها نیست.یا اینکه به کل نمی تونید تنظیمات Call manager تون رو بعد از زدن Username و Password ببینید؟

  4. #3
    کاربر عادی ahmadroboot آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2014
    نوشته ها
    14
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط cliffborton_am نمایش پست ها
    با سلام
    دوست عزیز وقتی وارد صفحه مربوط به Call manager می شید یه پیغام با رنگ قرمز نوشته شده می شه این پیغام رو بنویسید تا راهنماییتون کنم؟مثلا وقتی وارد call manager می شید یک پیغام با رنگ قرمز نوشته شده:
    system is operating on demo licenses.please upload relevant license files
    اما مشکلی توی رجیستر کردن IP-Phone ها نیست.یا اینکه به کل نمی تونید تنظیمات Call manager تون رو بعد از زدن Username و Password ببینید؟
    با سلام و تشکر از جواب شما دوست گرامی. پیغامی که میده در زیر آوردم:
    System version: 8.6.2.10000-30

    Licensing Warnings:
    System is operating on Invalid licenses. Call Manager service will go down after the grace period of 23 days expires. Please obtain valid license files and upload.
    Please visit the License Report Page for more details.

    ممنون

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آموزش نصب Cisco Callmanager Ent روی Vmware
    توسط hichkak2 در انجمن سیسکو
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 2011/06/22, 08:55 AM
  2. Cisco CallManager + SIP + DIDWW.com = Success
    توسط patris_70 در انجمن VOIP
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2010/06/28, 07:33 PM
  3. Cisco CallManager Fundamentals
    توسط patris_70 در انجمن سیسکو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2010/04/13, 03:05 AM
  4. Cisco CallManager 4.1(3) Service Release 5a Installation
    توسط admin در انجمن سیسکو و انواع مختلف سخت افزار شبکه(cisco)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 2008/07/28, 04:31 AM
  5. Knowledgenet Cisco Callmanager 5.0
    توسط admin در انجمن سیسکو
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2007/04/21, 05:21 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •