ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: اعتبار Ticket در دامین

  1. #1
    کاربر عادی akbar_online آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    10
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض اعتبار Ticket در دامین

    منظور از این دو پالیسی زیر دقیقا چیه؟
    Maximum lifetime for user ticket
    Maximum lifetime for service ticket

    سوال بعدی این که من برای تست کارایی دو پالسی ذکر شده این کار را کردم پالیسی اولی را بروی یک ساعت تنظیم کردم و پالیسی دوم را بروی 10 دقیقه و پالسی را بروی کل دامین اعمال کردم سپس با کامپیوتر کلاینت به دامین لاگین شدم و از کامپیوتر دیگه که فایل سرور هستش سرویس فایل می گیرم حال سوال من اینه چرا با گذشت یک ساعت از تیکتی که دریافت کردم هنوز میتونم از فایل سرور سرویس بگیرم مگر در تیکتی که هنگام لاگین به دامین گرفتم اعتبار تیکت من یک ساعت بیشتر نیستش و فایل سرور به دلیل Expire شدن تیکت کاربر نباید از دادن سرویس به من جلوگیری کنه؟

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •