ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: سئو سایت و پارامترهای آن

  1. #1
    کاربر جدید ghazalehs آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    نوشته ها
    2
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض سئو سایت و پارامترهای آن

    پارامترهای [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] برای بسیاری از افراد که درصدد می باشند جایگاهی در رنکینگ سایت ها بدست آورند مباحث ارزشمندی می باشد. الگوریتم های گوگل در خود لیستی از پارامترها را می گنجاند که با اثرگذاری متفاوتی که از خود دارند اصول سئو سایت را ایجاد می نمایند. انتخاب کلمات کلیدی، سئو محتوا ، بازاریابی محتوا ، لینک دهی داخلی ، تیتر صفحات ، بهینه سازی تصاویر ، آنالیز سرعت سایت ، لینک سازی خارجی یا همان بک لینک ها ، تنظیمات پیکربندی سایت و غیره لیستی از پارمترهای سئو سایت می باشند. در ادامه به بیان پارامترهای اثرگذار در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

    کلمات کلیدی در پارامترهای سئو سایت

    انتخاب کلمه کلیدی اولین گام در پروسه سئو سایت می باشد زیرا که تمامی المان ها مانند محتوا ، صفحات ، منوها ، زیر منوها تمامی در ارتباط و تطبیقی از کلمات کلیدی تولید می گردد. مناسب ترین کلمات کلیدی ، کلماتی خواهند بود که بیشترین جستجو و کلیک را توسط کاربران داشته باشند. به واسط ابزارهای آنلاین گوگل می توانید تعداد کلیک و جستجوای که در کلمات کلیدی مختلف وجود دارد را مشاهده نمایید تا بهترین کلمات کلیدی را در این میان انتخاب نمایید.


    محتوا در پارامترهای سئو سایت

    محتوا به عنوان فاکتوری ترین پارامتر در اصول سئو سایت بیان می شود. سئو محتوا و تولید محتوایی که اساس آن مطلوبیت برای گوگل و نیز کاربران سایت باشد با اهمیت و تاثیرگذاری بالایی همراه می باشد. شاید ابتدایی ترین گام این باشد که بدانید چه محتوایی را باید تولید نمایید. تیتر محتواهای خود را به صورت انتخابی تولید نمایید. کلمات کلیدی سایت خود را در نظر بگیرید و محتوا را در ارتباط با این کلمات کلیدی تولید نمایید. بازاریابی محتوا نیز از دیگر پارامترهای سئو سایت می باشد که با تولید محتوا با کیفیت و نیز انتشار آن در شبکه های اجتماعی معنا می یابد.


    لینک دهی داخلی در پارامترهای سئو

    لینک دهی داخلی صفحات که به واسط کلمات کلیدی سایت شما می باشند نیز از دیگر پارامترهای انجام شونده در پروسه سئو سایت خواهد بود.
    متریک های سئو سایت

    متریک های سئو سایت
    عنوان صفحات در پارامترهای سئو

    عنوان صفحات که در تگ h1 قرار می گیرد از دیگر پارامترهای ضروری و مهم در سئو سایت می باشد. تمامی صفحات ایجاد شده در سایت شما هدف و مقصودی دارند. عنوان اصلی صفحه سایت شما دربردارنده همین هدف و مقصود می باشد که در ارتباط با کلمه کلیدی سایت شما می باشد. پس در واقع اگر بخواهیم در یک جمله بیان نماییم عنوان صفحات سایت شما باید در ارتباط با کلمات کلیدی و نیز گنجانده ای از کلمات کلیدی شما باشند. علاوه بر عنوان اصلی صفحات تیترهای داخلی نیز وجود دارد که در تگ های h2 , h3 ,h4 و غیره قرار می گیرند.


    بک لینک در پارامترهای سئو سایت

    بک لینک یا همان لینک سازی خارجی به عنوان فاکتور اعتباردهنده به سایت شما خواهد بود. برای اینکه سایت شما در رتبه و رنکینگ بالاتری نسبت به رقاب قرار گیرد علاوه بر متریک های داخلی نیاز به اعتباری از سمت دیگر سایت ها می باشد. در واقع براساس اینکه سایت های معتبری به سایت شما لینک داده اند، گوگل این برداشت را می نماید که سایت شما نیز معتبر می باشد و این اعتبار در رنکینگ در مقابل دیگر سایت ها نشان می دهد. پس در یک جمله بک لینک سازی و تولید لینک خارجی از پارامترهای الزامی در پروسه سئو سایت می باشد.

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •