ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: چهار روش برای جذب، حفظ و به کار واداشتن کارمندان

  1. #1
    کاربر جدید fnazari آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    2
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض چهار روش برای جذب، حفظ و به کار واداشتن کارمندان








    بهبود شرایط کاری و افزایش بهره‌ وری سازمان، به توانایی و مهارت‌ های کارمندانی که استخدام می‌ شوند و میزان کارآمدی آنها بستگی دارد.
    جذب کردن، نگه داشتن و از همه مهم تر به کار واداشتن نیروهای با‌استعداد، از مهم‌ترین و بزرگترین چالش های دنیای کسب و کار امروز است. به‌ عنوان صاحب یک کسب و کار، شاید این سه کار برای همیشه در لیست وظایف ما قرار بگیرند.
    بچه‌ های هزاره سوم، نیروهای کار آینده‌ اند. آنها در دنیای دیجیتال و ارتباطات رشد می کنند و معمولاً در فضاهای خلاق، منعطف و اشتراکی پیشرفت بهتری دارند. با ایجاد تغییرات در محیط کارمان به‌ گونه‌ ای که با این خواسته‌ ها سازگار باشد می‌ توانیم یک کسب و کار عالی داشته باشیم که همه کارمندان را راضی نگه دارد. بر خلاف آنچه احتمالاً تصور می کنیم، ایجاد محیط کار بهینه بسیار ساده است.
    محیط کار خلاقانه
    جذب استعدادهای تازه به نظر کار دشواری خواهد آمد، اما اگر زمان کافی برای تأمین نیازهای این نیروی کار صرف کنیم، سود ما افزایش کرده و کارآمدی کارمندان فعلی و آتی ما رشد چشم گیری پیدا خواهد کرد.
    [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید]
    شفاف‌ سازی کنیم
    یک عنصر اصلی در ایجاد تغییر ساختاری و فرهنگی در کسب و کار این است که با کارمندان شفاف بمانیم. نشریه هاروارد بیزنس به‌ تازگی از ۱۷۰۰ کارمند آمریکایی نظرسنجی کرده است و به این نتیجه دست یافته که داشتن یک مدیر خوب و یک فرهنگ مدیریتی با دید مثبت برای همه کارمندان مهم می باشد، اما نسل جدید بر شفافیت تأکید بیشتری داشته‌ اند. بعلاوه، برقراری ارتباط با کارمندان به آنها حس ارزشمند بودن و در حلقه کار قرار داشتن میدهد.
    راههای رشد و پیشرفت را به‌ روشنی پیشنهاد دهیم
    نسل جدید به این معتقدند که نقش‌ های آنها فرصتی برای رشد و قدم‌ های آتی است. آنها می خواهند برای مدیری کار کنند که در رشد شخصی آنها سرمایه‌ گذاری میکند و به آنها حس هدفمند بودن میدهد. اگر نمی توانیم به کارمند خود یک راه و هدف روشن درباره شغلش بدهیم یا موقعیت‌ های آتی را برای او تشریح کنیم، بدانیم که شانس از دست دادن استعدادهای خوب و واگذار کردن آنها به رقبا را بالا می بریم. باید چنان برنامه‌ ریزی کنیم که کارمند ما احساس محبوس بودن در موقعیت شغلی کنونی نداشته باشد.
    [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید]
    انعطاف نشان دهیم
    قانون ساعت کار سنتی از ۸ تا ۵ بعدازظهر را بشکنیم و کمی در انتخاب ساعت کارها انعطاف‌ پذیر باشیم. شاید این انعطاف‌ پذیری برای همه شرکت ها و سازمان‌ ها ممکن نباشد، اما با توجه به نوع کسب و کارمان، بهترین و منعطف‌ ترین حالت را پیدا کرده و در سازمان خود به کار گیریم. همچنین تلاش کارمندانمان را برای بهتر بودن و بالاتر بردن کیفیت کار شناسایی نماییم و به آنها پاداش بدهیم. پاداش دادن بابت ایجاد تغییرات مثبت، ایجاد محیط کاری شاداب، پرانرژی و جذاب برای کارمندان خواهد شد، محیطی که آنها را به تلاش بیشتر و افزایش بهره‌ وری جذب میکند. وقتی کارمندان احساس ارزشمند بودن کنند، تمایل آنها برای ماندن و همچنین توصیه‌ ی کسب و کار یا محصول ما به دوستان و اقوامشان بیشتر میشود.
    هرگز از نوآوری دست نکشیم
    در یک نظرسنجی، ۷۱٪ نسل جدید اعلام کرده‌ اند که آنها در محیط کار یا بی‌ تفاوت‌ اند یا چندان همکاری نمی‌ کنند. بدین ترتیب آنها به رهاترین نسل کارمندان تبدیل شده‌ اند. ۶ نفر از هر ۱۰ نفر گفته اند که برای کار کردن در موقعیت‌ های مختلف آمادگی دارند و اهمیتی ندارد اگر از یک کسب و کار به کسب و کاری متفاوت بروند. حال چطور می‌ توان این نسل را به کار کردن واداشت؟ داشتن یک کارگاه نوآوری در سازمان که امکان برگزاری فعالیت‌ های گروهی و خلاقانه، طوفان فکری و جلسات ایده‌ پردازی وجود داشته باشد، می تواند نقش مؤثری ایفا کند. جلسه‌ ها و نشست‌ هایی که در محیط‌ هایی بیرون از فضای کاری صورت بگیرند، به خلق ایده‌ های تازه و نوآورانه بسیار کمک می‌ کنند. در دسترس قرار دادن ابزارها و تکنولوژی‌ های مختلف می‌ تواند به آنها کمک کند تا با قرار گرفتن در فضایی تازه، ذهن بازتری برای تفکر داشته باشند.
    با ایجاد فضایی شفاف، نوآورانه و انعطاف پذیر می‌ توانیم موفقیت کسب و کار خود در زمان حال و آینده را تضمین نماییم. در دنیای امروزی با توجه به تغییرات هرروزه و سریع تکنولوژی، تغییر قابل اجتناب نیست، پس کسب و کار خود را طوری طراحی نماییم که برای کارمندان باشد و نه کارمندان برای کسب و کار. در این صورت می‌ توانیم آنها (به‌ خصوص نسل جوان) را جذب کنیم و نگه داریم.



  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •