ShirazOnline
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) و برندسازی به سبک شبکه های اجتماعی

  1. #1
    کاربر جدید 7bayan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    1
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض دیجیتال مارکتینگ (digital marketing) و برندسازی به سبک شبکه های اجتماعی

    اگر می خواهید تبدیل به یک ستاره در بازاریابی شبکه های اجتماعی شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر چیزی که تا به حال خوانده اید را فراموش کنید چون جواب نمی دهد.
    [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] (digital marketing) به استفاده از رسانه‏ های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است و امر [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] را بسیار آسان کرده است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، در واقع برخلاف بازاریابی سنتی، در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری می کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند استفاده از [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] ، [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] ، [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] ، [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] بسیار کمک کننده است تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.

    استفاده ابزاری از فضای شبکه های اجتماعی با هدف معرفی محصول یا خدمات را سوشال مارکتینگ (Social marketing ) گوییم. آنچه که در این قسمت حائز اهمیت است ذکر این نکته است که این فضاها می توانند فارغ از وب سایت به تنهایی به امر فروش بپردازند. در واقع مهم ترین مزایای شبکه های اجتماعی برای بازاریابی این است که فعالیت شما محدود به مکان و زمان و افراد خاصی نیست و به طور ماندگار می توانید پیام خود را درج کنید.


    مدت زمان بازاریابی در شبکه های اجتماعی ثابت نیست. بعد از اینکه شما طی یک پست، پادکست یا فیلم، بخشی از بازاریابی خود را انجام دادید، می توانید کاملا آسوده به دیگر فعالیت های روزمره ی خود بپردازید اما پیام شما، فعالیت شما و تلاش شما، در شبکه های مورد نظر، همچنان به قوت خود باقی اند و دیگر مراجعه کنند گان نیز می توانند بدور از حضور شما، از فعالیت شما مطلع شوند و از ان استفاده کنند. در شبکه های اجتماعی به صورت فرد فرد، از مخاطبین خود نظر خواهی کنید و به نظراتشان رسیدگی کنید.

    به احتمال زیاد کتاب های زیادی را در این زمینه خوانده اید یا شاید هم چندین مقاله خوانده باشید ولی زمانی که نوبت به پیاده سازی تکنیک ها می شد متوجه می شدید که هیچکدام از آنها کارساز نیستند.

    اما چــــــرا ؟

    چون مردم به سینما نمی روند تا یک فیلم مستند علمی را تماشا کنند.
    چون مردم در پارک کنار افراد سالخورده نمی شینند.
    چون مردم، آدم ها عادی را دنبال نمی کنند.
    چون …

    وودی آلن (کارگردان) می گوید : من هیچ وقت عضو کلوپی نمی شوم که کسی مثل خودم در آنجا عضو است.

    این کل داستان شبکه های اجتماعی است. اگر ما این جمله را به خوبی درک کنیم می توانیم استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی مان را به کل متحول کنیم.

    فوق ستاره بازاریابی شبکه های اجتماعی شوید :



    هدف اصلی مردم از اینستاگرام سرگرم شدن است. اگر حوصله شان سر برود وارد اینستاگرام می شوند و این در صورتی است که اکثر صاحبان کسب و کار گمان می کنند مردم برای یاد گرفتن چیزی به اینستاگرام می آیند و یا از آن بدتر برای خرید و یا سفارش دادن کار به اینستا می آیند!

    پس وقت تان را با دادن آموزش های کلاسیک تلف نکنید.

    در عوض بیایید متفاوت تر فکر کنید. از خودتان بپرسید من چگونه می توانم آموزش هایی را بدهم که هم مردم چیزی یاد بگیرند هم سرگرم شوند. پاسخ این سوال میلیون ها تومان برای برند شما ارزش دارد.
    [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] (digital marketing) به استفاده از رسانه‏ های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است و امر [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] را بسیار آسان کرده است.



    اولین قدم |خودمان را گول نزیم :

    بعضی وقت ها ما سعی می کنیم خودمان را گول بزنیم. خریدن لایک یا فالئور هیچ تاثیری در فروش و یا مشهور شدن برند ما ندارد چون ما با این روش نمی توانیم مخاطبین واقعی مان را پیدا کنیم.

    و هر کسی هم که به صفحه اینستاگرام ما سر بزند خیلی راحت متوجه این موضوع می شود. به طور مثال امکان ندارد یک عکس ۱۵ هزار بار لایک شود اما یک کامنت هم نداشته باشد!
    دومین قدم | مردم را متحیر کنیم :

    اگر می خواهید مردم واقعا عاشق صفحه اینستاگرام شما شوند باید کاری کنید که برای آنها جذاب باشد و یا دور از انتظار باشد.

    بررسی یک مورد واقعی:

    سازمان بهداشت عمومی آمریکا تصمیم گرفت به مردم نشان دهد چربی اضافه خوراکی ها چقدر می تواند برای بدن آن ها مضر باشد. در تبلیغات اولیه که انجام دادند عکس مواد غذایی پر کالری را قرار دادند و جلوی آن ها نوشتند : بشدت چاق کننده.

    هیچ اتفاق خاصی نیافتاد تا اینکه تبلیغ دوم ساخته شد…

    در تبلیغ دوم فردی را نشان دادند که مشغول خوردن نوشابه و اسنک است…چند ثاینه پرده مشکی شد و دوباره به همان صحنه اول برگشت این بار از عینک یک پزشک صحنه را می دیدیم.

    در تصویر همان فرد را داشتیم در حالی که مشغول به خوردن کلی چربی و پی زرد رنگ تهوع آور بود و این بار مردم متوجه شدند که چه بلایی سر خودشان آورده اند.

    و این تبلیغ میلیون ها بار توسط مردم در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

    غول بازاریابی شبکه های اجتماعی شوید



    سومین قدم | الهام بخش باشید :

    شما هیچکس را نمی توانید پیدا کنید که افراد عادی یا شکست خورده را در اینستاگرام دنبال کند.

    همه مردم دوست دارند صفحات افراد موفق و مشهور را در اینستاگرام دنبال کنند. ( البته این موضوع در آخر به ضرر مردم است چون هر چقدر بیشتر این کار را کنند، بیشتر از زندگی خودشان ناراضی می شوند.)

    ما باید در صفحه اینستاگرام مان شخصی باشیم که مردم آن را دوست دارند. خب چطور می توانیم این کار را انجام دهیم؟

    فیلم آموزشی رایگان درست کنیم.
    به مشکلات یا سوالات مردم پاسخ صحیح بدهیم.
    الهام بخش باشیم.
    کامل و بی عیب و نقص نباشیم.
    دیگران را وارد دنیای خودمان کنیم.
    متفاوت و کمی عجیب باشیم.
    سرگرم کننده باشیم
    پولدار باشیم !

    نکته آخری که می خواهم به این مقاله اضافه کنم این است که در شبکه های اجتماعی، اجتماعی باشیم !

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مزایای کلیدی استفاده از تکنولوژی Secure Digital (SD)card در سرورهای HP
    توسط leila rezghi در انجمن آخرین اخبار دنیای شبکه و کامپیوتر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2014/09/06, 08:57 PM
  2. عوامل شکست بازاریابی (marketing)
    توسط shiraz در انجمن بازاریابی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 2013/11/15, 07:38 PM
  3. دانلود کتاب اصول دیجیتال – Digital Principles
    توسط rohallah_tavakoli در انجمن کتاب(Ebook)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2012/04/11, 01:04 PM
  4. Facebook Marketing
    توسط Ahmadreza در انجمن کتاب(Ebook)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2010/08/15, 05:00 PM
  5. Digital Atmosphere Workstation For Windows ver. 1.1j3
    توسط l!nux در انجمن نرم افزار های عمومی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 2007/03/28, 04:47 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •