ناسا هاست ارائه دهنده سرور مجازی لینوکس و هاست پرسرعت وردپرس به همراه سی پنل و دایرکت ادمین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: 10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول)

  1. #1
    کاربر جدید totaleternity آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2018
    نوشته ها
    7
    تشکرها / پسندها

    پیش فرض 10 گام ساده برای ساخت یک برند موفق (بخش اول)

    سلام،سال جدیدتون مبارک باشه،انشالله سالی پر از اتفاقای خوب برای هممون باشه
    برندی که مردم عاشق آن باشند و به خوبی معرف کسب و کار شما باشد یکی از دارایی های فوق العاده هر کسب و کاری است. [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] حرفه ای زمان بر، پیچیده و نیازمند صرف هزینه زیاد است. اما امروز در پنتازوم تصمیم داریم 10 راه کاربردی ساده برایساخت یک برند موفق را برای شما توضیح بدهیم.

    به عنوان یک کسب و کار کوچک شما حتما رقبای قدرتمندی دارید که اتفاقا آن ها مشتریان وفاداری هم دارند و دقیقا همین نکته ای است که باید سعی کنید برای ساخت یک برند موفق از روش های خودتان استفاده کنید. برند سازی (برندینگ ) خیلی بیشتر از داشتن یک لوگوی خوب و یا حتی تبلیغات مناسب است. باید کار بسیار بیشتری انجام بدهید.

    برای ساخت یک برند موفق باید برنامه مداومی در ایجاد ارتباط با مردم داشته باشید.


    برای ساخت یک برند موفق باید موارد زیر را در نظر بگیرید:


    1. محل فیزیکی برند (محل استقرار دفتر و یا مغازه )
    2. لوگو، ست و رنگ سازمانی، بسته بندی
    3. سایت و تبلیغات آنلاین
    4. شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
    5. فروش و سرویس مشتریان

    بنابراین آیا ساخت یک برند موفق کار ساده ای است؟ ساخت یک برند واقعا منحصر به مدت زمان کوتاه نیست. برند سازی بدون شک یک پروسه است. با این وجود، تلاش هایی که شما انجام می دهید در طولانی مدت تصویری از کسب و کار شما در ذهن مشتری باقی می گذارد که به تصویر برند معروف است. همین موضوع می تواند نردبانی برای ترقی فروش شما باشد. بنابراین آیا آماده هستید با هم 10 راه ساده برای ساخت برند موفق را آموزش ببینیم؟!

    گام اول: بازار هدف مشتریان خود را مشخص کنید
    این بخش در واقع فونداسیون و اساس ساخت یک برند موفق است. شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید! باید این مساله را قبول کنید. وقتی می خواهید برند سازی را شروع کنید در ذهن خود مرور کنید که چه مشتریانی و با چه نیازهایی را هدف گرفته اید؟ بنابراین شما باید جزئیات رفتاری این مشتریان را مشخص کنید. با چند مثال این موارد را برای شما توضیح می دهیم:


    1. مادر هایی که یک فرزند دارند و در خانه پروژه های فریلنس انجام می دهند
    2. دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند
    3. اساتید دانشگاه که در رشته علوم انسانی تدریس می کنند

    بنابراین برای ساخت یک برند موفق باید مشتریان بالقوه ای که هدف برند شما هستند را شناسایی کنید و سپس برنامه متناسب با آن ها که برایشان شفاف و قابل درک باشد را تنظیم کنید.

    گام دوم: برای ساخت یک برند موفق یک ماموریت برای برند تعریف کنید.
    پس از انجام مرحله اول، بقیه موارد اجرایی برند شما از جمله لوگو، نوع تبلیغات، کمپین های تبلیغاتی، لحن گفتار و .. باید همه در راستای نوع دسته مشتریان انتخاب شده شما باشد. همه ما با [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] نایکی آشنا هستیم: فقط انجامش بده! . اما آیا اطلاع دارید چه ماموریتی پشت این شعار پنهان است؟ماموریت نایکی این است: برای هر ورزشکار در دنیا نوآوری داشته و الهام بخش باشد. نایکی روی تمام ورزشکارانی که از محصولاتش استفاده می کنند، تمرکز کرده است.
    برای خواندن ادامه ی مقاله به [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] مراجعه کنید
    وبلاگِ سایتِ [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] مقاله های خیلی خوبی توی حوزه های برندسازی و تبلیغات و... داره و خدمات بازاریابی و مشاوره ی کسب و کار ارائه میدن که برای داشتن یه کسب و کار موفق واقعا مفید هستن میتونن بازدهیه کارتون رو خیلی افزایش بده،بهتون پیشنهاد میکنم سایتشون رو ببینید [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید]

  2. # ADS
    Circuit advertisement
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •